torstai 3. marraskuuta 2016

37. Raskausviikko

Mua hymyilyttää sanonta siitä,
että raskausmahaa tulee vielä ikävä.
Mulla ei tullut ekan kerran jälkeen
- eikä todellakaan nytkään.



Tällä viikolla;

- Olo on kaikkea muuta kuin energinen. Ja yöt kaikkea muutakuin hyväunisia. 

- Maha kasvaa, kasvaa ja kasvaa. Eikä loppua näy. Mietin, kuinka paljon toi vatsa voikaan vielä kasvaa. Mua oikein huvittaa, että on ihan samat mitat kun neidin kanssa oli. Luojan kiitos lasketunajan jälkeisenä päivänä on aika äitiyspolilla - toivottavasti käynnistystä varten!

- Parasta syötävää; suklaa, mandariini, purkka ja pastillit.  Mä oon syönyt vähintään puol kiloa mandariineja päivässä viikon ajan - miten älyttömän hyviä ne on, en vaan voi lopettaa! Ja toiset puol pussia purkkaa perään - koska minttu ja raikas maku ja samat mielihalut kuin viimekerrallakin.

- Ystäviä, juhlia ja paljon naurua. Meillä on ollut superhauskaa - halloweenjuhlia ja synttäreitä. Aikaa ystävien kanssa. 

- Ensimmäiset lumiukot rakennettuna. Miten ihanaa on, kun on lunta maassa ja pieni pakkanen. Kynttilät iltaisin ja valoisat päivät kohottaa kummasti omaakin mieltä. 

- Odottavan aika on todellakin pitkä. Mä en muistanutkaan miten tuskasen hitaasti aika menee kun odottaa. Odottaa, odottaa ja odottaa. Muutenhan tää on ihanaa aikaa, olla vielä kaksin tytön kanssa ja saada viettää aikaa rauhassa, mutta tää oma olo... Kun kävely on hidasta ja jokainen liike tuntuu pirun kömpelöltä tai vaivalloiselta, ei voi kun odottaa, että palautuis pian normaalitilaan. 


2 kommenttia:

  1. Mä niin ymmärrän ton mandariini himon :D Oon aiemminkin syönyt niitä jo talvisin, mutta nyt menee varmasti tuplamäärä! Mun maha on vielä tosi pieni (22+2), mutta kyllähän se siitä kasvaa, kasvaa ja kasvaa :)

    Onnea odotukseen! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihanaa, toinen mandariinin ahmija! Mä jo mietin et onks tää normaalia et joku voi syödä niitä näin paljon 🙈🙈 voi onnea sullekkin odotukseen! 💕💕

      Poista